Monday, March 16, 2009

Hajat mama tak kesampaian lagi...

Pukul 8 pagi tadi mama call lawyer mama lagi. Masih belum ada jawapan dari pihak abah mengenai permintaan mama. Dia tanya.. mama nak pergi sungai petani jugak ka? Hmm.. mama pun buntu. Mama yakin, kalau surat pun tak boleh nak jawab.. mustahil diorang akan bawak iman ke sungai petani untuk jumpa mama.

Lawyer mama bincang semula dengan lawyer abah. Katanya... sebenarnya yang paling susah untuk dia berurusan ialah dengan Tok Wan. Tok Wan yang tak bagi sangat iman jumpa dengan mama. Abah banyak diam ja... Jadi susah lah sikit dia nak pujuk sebab Tok Wan tu orang tua dan dia tak mau dengar pendapat orang lain.

Hmm.. entah la iman. Mama pun hairan sebab apa boleh jadi sampai macam ni. Apa yang Tok Wan marah sangat dengan mama sampai dia sanggup buat mama macam ni. Mama tak pernah hutang apa-apa dengan dia malah masa lepas bercerai dengan abah pun, mama ada pergi melawat Tok Wan dan Tok Pah. Mama pergi secara baik dan diorang layan mama dengan baik. Tapi sekarang semua dah berubah.

Apapun.. lawyer mama kata, dia dan lawyer abah akan usahakan jugak supaya mama dan adik-adik dapat jumpa iman masa cuti sekolah ni. Doakan lah semoga kita dapat berjumpa....

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template