Monday, August 17, 2009

Aina dan Iskandar... mengira hari untuk bersama Iman

Salam sayang dari mama buat Iman,

Harap anak mama sihat-sihat selalu hendaknya. Aina dan Iskandar, alhamdulillah sihat-sihat ja. Sejak mama dan Iskandar jumpa dengan Iman, hari-hari aina dan iskandar tanya pasal Iman. Kami tandakan tarikh 21 Ogos 2009 kat kalendar sebab pada hari tu abah sepatutnya hantar iman untuk bermalam dengan mama, aina dan adik Is. Jadi tiap-tiap hari aina dan adik Is akan kira berapa hari lagi Iman akan mai sini.

Adik Is asyik sebut-sebut yang dia nak tidur sekatil dengan Iman. Mama bagitau kat dia yang dia kena tidur dalam bilik belakang ngan Iman, tapi dia taknak pulak. Dia nak tidor dalam bilik mama sekali ngan iman dan aina.. Hmm.. macam-macam adik is ni. Oleh sebab taknak menghampakan harapan dia, mama pun ubah katil double decker iman tu masuk dalam bilik mama. Bukan main suka lagi aina ngan iskandar. Siap pilihkan cadar spiderman untuk adik Is dan iman.

Diorang selalu merungut sebab apa kena tunggu lama sangat untuk Iman mai kat rumah kita. Tapi mama minta diorang sabar. Sehari sampai lima enam kali diorang tanya pasal Iman. Pagi tadi adik is bagitau mama dia mimpi dia main-main ngan iman. Best sangat.....

Harap2 abah akan hantar Iman 21hb Ogos nanti. Tak sampai hati mama nak tengok adik is dan aina kecewa kalau iman tak boleh mai sini.... Mama tau, iman pun tak sabar nak balik umah mama kan. Bilik iman dan adik Is, sekarang ni dah jadi bilik study. Nak main-main kat situ pun selesa.... Insyaallah.... doakan kita dapat bersama nanti ya.

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template