Tuesday, February 24, 2009

Hari-hari yang berlalu....

Hari ni mama ke ofis dalam keadaan tegang. Bermacam-macam perkara yang berselirat dalam kepala mama. Deadline tugas, deadline assignment dan keselamatan mama, tok dan adik-adik. Semalam mama tidur lewat sebab nak siapkan assignment.

Sampai ja kat ofis, mama semak tugas yang perlu dibuat. Macam-macam perkara yang berderet untuk mama selesaikan. Sistem smartcard, modul temuduga, bengkel akademik, server mohon cuti... aduh... banyaknya yang perlu diselesaikan secepat mungkin. Kawan seofis mama I dan Y faham keadaan mama. Sebab diorang la mama masih bertahan kat ofis. Sedia untuk berkongsi masalah dan kadang-kadang buat lawak free yang berjaya mencetus gelak tawa mama walau setegang mana pun masalah yang mama hadapi. Alhamdulillah... mama rasa ini salah satu nikmat yang Allah beri pada mama.

2.30 petang patutnya ada demo sistem oleh staf mama. Tapi entahlah sebab apa dia tak muncul2. Jam 3 petang mama ada discussion dengan groupmate kat library. Masa tu jugak la mama dapat tahu server sistem kat KL down. Rasa serba salah nak pergi discussion ka nak settle kan problem. Lepas bincang dengan Y, akhirnya ada solution untuk masalah tu. Terus mama gerak ke library. Fuhhh.... pantas betul masa berlalu. Dah dekat jam 4 petang.
Perbincangan hari ni lancar.... harap2 siap la assignment mama kali ni.
Mama teringat pada iman, adik Is dan aina..Harap-harap cepat lah cuti semester. Mama nak sangat bawak anak-anak mama jalan-jalan. Mama plan nak bawak pergi zoo taiping. mayb kita boleh overnight kat bukit merah dan mandi-manda kat sana. Mesti bestkan..... mama doakan kita semua dapat pergi sama-sama. Ketiga-tiga anak mama adalah pelengkap hidup mama.
Iman... dah lebih 4 bulan kita tak jumpa. Sentiasalah doakan agar Allah ketemukan kita. Amin....

No comments:

Post a Comment

 
Dear Diary Blogger Template