Thursday, September 5, 2013

UPSR tak lama lagi... GO IMAN GO... U CAN DO IT

Semenjak dua menjak ni mama makin gelisah, UPSR dah dekat sangat. Macamana la agaknya persiapan Iman sekarang? Mama doakan Iman boleh menjawab semua soalan dengan baik, jangan stres dan percaya dengan kebolehan sendiri. Mama harap sangat mama ada disamping Iman sekarang ni... berikan semangat dan temankan Iman belajar setiap malam. Meskipun kita jauh, doa mama sentiasa dengan Iman. Mama tengok keputusan peperiksaan percubaan Iman makin baik, lebih baik daripada peperiksaan tahunan iman sebelum2 ni. yeayy.... Iman dapat no 2 dalam kelas.... Alhamdulillah..... Mama sangat bangga dengan Iman. Mama yakin anak mama pandai dan kalau usaha lagi  Insyaallah akan mendapat keputusan yang lebih baik daripada ni. Jangan lemah semangat ya sayang....  Mama sayang sangat pada Iman... :)

MAMA PERCAYA IMAN BOLEH BERJAYA


4 comments:

  1. Hmmmm... kakak pun dok stress sangat sangat tu... tapi tak apa... sebenarnya ini baru permulaan mereka tahu tekanan untuk mendapatkan yang terbaik...

    Kak Izan tak mau tekankan sangat dia... cakap... usaha... doa... dan tawakal...

    Penat sangat dia.... pagi petang malam belajar... esok nak test... suruh dia rehat jer petang karang... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. saya pun tgh berdebar ni Hani
    harap result sebenar lebih baik dr result trial yg lepas.doa jelah,maklum anak nun jauh di kampung

    ReplyDelete
  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

 
Dear Diary Blogger Template