Thursday, September 5, 2013

UPSR tak lama lagi... GO IMAN GO... U CAN DO IT

Semenjak dua menjak ni mama makin gelisah, UPSR dah dekat sangat. Macamana la agaknya persiapan Iman sekarang? Mama doakan Iman boleh menjawab semua soalan dengan baik, jangan stres dan percaya dengan kebolehan sendiri. Mama harap sangat mama ada disamping Iman sekarang ni... berikan semangat dan temankan Iman belajar setiap malam. Meskipun kita jauh, doa mama sentiasa dengan Iman. Mama tengok keputusan peperiksaan percubaan Iman makin baik, lebih baik daripada peperiksaan tahunan iman sebelum2 ni. yeayy.... Iman dapat no 2 dalam kelas.... Alhamdulillah..... Mama sangat bangga dengan Iman. Mama yakin anak mama pandai dan kalau usaha lagi  Insyaallah akan mendapat keputusan yang lebih baik daripada ni. Jangan lemah semangat ya sayang....  Mama sayang sangat pada Iman... :)

MAMA PERCAYA IMAN BOLEH BERJAYA


3 comments:

  1. Hmmmm... kakak pun dok stress sangat sangat tu... tapi tak apa... sebenarnya ini baru permulaan mereka tahu tekanan untuk mendapatkan yang terbaik...

    Kak Izan tak mau tekankan sangat dia... cakap... usaha... doa... dan tawakal...

    Penat sangat dia.... pagi petang malam belajar... esok nak test... suruh dia rehat jer petang karang... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. saya pun tgh berdebar ni Hani
    harap result sebenar lebih baik dr result trial yg lepas.doa jelah,maklum anak nun jauh di kampung

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

 
Dear Diary Blogger Template